Ülakeha!!
- This topic has 60 replies, 23 voices, and was last updated 17 years, 6 months tagasi by
matroxx.
-
AutorPostitused
-
juuli 16, 2008 at 12:47 p.l. #160629
daemonium
MemberMa pole väitnud et tippsprinter ei vaja jalatrenni
ja jõusaal pole ainuke koht kus saab jalgu treenida…
Küsisin sinu tulemusi, sest sinu jaoks saab ainult jõusaalis lihaseid treenida ning ma tahan teada kui head tulemused sul endal on siis!?..
Ahsoo.Sa siis väidad,et tippsprinterile ei ole jõusaal jalatrenniks vajalik.
Ja miks sind huvitavad minu tulemused sprindis ja hoota kaugusese?Miks mitte maratonijooksus,10-võistluses,deltaplanerismis,allveeujumises …,

Mina rääkisin baasettevalmistusest,sina valid spetsiifilised alad ja küsid nende kohta.Palju sa tead 43-aastaseid ja 105kg kaaluvaid sprintereid?
Mis su point on?
Et jõusaalitrenn jalgadelea ei ole vajalik;seda üritad siin selgeks teha?Väidad,et ala tipptegijad on idioodid?
Ega sul endal kükiga probleeme ole,siit ka nii agressiivne reageering,
” srcset=”/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x” width=”20″ height=”20″>btw,sa ikkagi ei seletanud,mismoodi on jalatrenn jõusaalis – õigemini,selle puudumine – seotud su surumistulemusega,kus sa “rambodele” ära teed.
juuli 16, 2008 at 12:50 p.l. #160630Raivo Piiber
MemberAhsoo.Sa siis väidad,et tippsprinterile ei ole jõusaal jalatrenniks vajalik.Ja miks sind huvitavad minu tulemused sprindis ja hoota kaugusese?Miks mitte maratonijooksus,10-võistluses,deltaplanerismis,allveeujumises …,

Mina rääkisin baasettevalmistusest,sina valid spetsiifilised alad ja küsid nende kohta.Palju sa tead 43-aastaseid ja 105kg kaaluvaid sprintereid?
Mis su point on?
Et jõusaalitrenn jalgadelea ei ole vajalik;seda üritad siin selgeks teha?Väidad,et ala tipptegijad on idioodid?
Ega sul endal kükiga probleeme ole,siit ka nii agressiivne reageering,
” srcset=”/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x” width=”20″ height=”20″>btw,sa ikkagi ei seletanud,mismoodi on jalatrenn jõusaalis – õigemini,selle puudumine – seotud su surumistulemusega,kus sa “rambodele” ära teed.
Kle, otsime veel omasuguseid jurakaid ja paneme 4×100 seeniorite teatejooksutiimi kokku
juuli 16, 2008 at 1:07 p.l. #160634daemonium
MemberKle, otsime veel omasuguseid jurakaid ja paneme 4×100 seeniorite teatejooksutiimi kokku
juuli 16, 2008 at 1:17 p.l. #160636Mart Muru
MemberAhsoo.Sa siis väidad,et tippsprinterile ei ole jõusaal jalatrenniks vajalik.Ja miks sind huvitavad minu tulemused sprindis ja hoota kaugusese?Miks mitte maratonijooksus,10-võistluses,deltaplanerismis,allveeujumises …,
juuli 16, 2008 at 3:21 p.l. #160645daemonium
MemberMiks sa üldse tippsprinteritest räägid? Jutt sai alguse sellest, et matroxxi arvates ei pea jalgu saalis treenima ning sellepeale oli vastuseid teada ..kohe tuli juttu tasemest ja igasugustest kurejalgsetest väristajatest ..Küsin ka huvi pärast kui pikk sa oled ja mis rasva % on? Jalapressi näide oli lihtsalt selleks et alati ei pea ilmtingimata jõusaalis treenima, et olla tugev ja jõuline!
Pikkus 180cm.
Rasvaprotsenti hoian 15-18 vahel.Et miks nii palju?
Lihtsalt nii näen parem välja,

Sai ikkagi päris palju mõned aastad tagasi maha võetud ja paistab,et naha kokkutõmbumisvõimel on piirid.
Proovisin rasvaprotsendi 12 peale viia – no ei lähe nii kohe mitte.
—-
Nüüd teemast.Algajatel ei tohi isegi mõtet tekkida lasta,et “treenin paari lihasgruppi” -rind-sixpack-biits – ja ongi ’irmuskole kewl.
Ei ole nii.Jõusaal,eriti kükk,on PARIM viis jalatrenniks,kõik muu on tore … abivahendina.
btw,omast kogemusest võin siiski tuua näite,kuidas saab teha jalatrenni ilma mingeid harjutusi tegemata,
” srcset=”/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x” width=”20″ height=”20″>Kui olin piisavalt kaalust maha võtnud,et olin üleüldse võimeline kükke tegema(enne käis taoline tegevus käte abil …),siis ei teadnud ju,kui suure raskusega alustada.No proovisin siis 80;100kg …
ei saa arugi,et kang turjal.Või täpsemalt,küki jaoks ei mingit vahet,turja soonis küll.Trenni lõpetasingi 120kg.Enne seda ei olnud aastaid teinud kükke üldse mitu aastat.3 kuu pärast tegin trenni 180kg;6 kuu pärast 255kg …
Kuni seljavigastuseni …
Nii et – sööge end ülijämedaks,tallake koduplaneedi pinda nii paarkümmend aastat;võtke siis kaalust uuesti maha – ja kükk tuleb mühinal!
Ei mingeid jõusaale,ei mingit trenni eelnevalt,
juuli 17, 2008 at 8:26 p.l. #160736matroxx
MemberKahtlemata on jõusaal sinujaoks parim koht,mitte aga üldiselt kõikidele .väljas treenida ning abivahendeid kasutamata on meeltult raskem ja vaeva nõudvam kui kuskil kinnises ruumis ETTEANTUD raskustega vehkida.proovi näiteks väheke aega ühe jalga vaheldumisi objektile üleshüppeid teha ning siis näed mis asi raske on.
juuli 17, 2008 at 9:30 p.l. #160741stumpa
MemberKahtlemata on jõusaal sinujaoks parim koht,mitte aga üldiselt kõikidele .väljas treenida ning abivahendeid kasutamata on meeltult raskem ja vaeva nõudvam kui kuskil kinnises ruumis ETTEANTUD raskustega vehkida.proovi näiteks väheke aega ühe jalga vaheldumisi objektile üleshüppeid teha ning siis näed mis asi raske on.Sry, et ot, kuid kas treening peab olema meeletult raske, või tõhus, eesmärgipärane ja samas ka organismi säästev?
Meeletult raskeid treeninguid harrastati NLiidu spordisüsteemis, kus paraku 30 aastane sportlane oli üldjuhul läbi tervisega sant.
Tänapäeval on paljude alade tegijate parim iga 30-35.
Enne oli juttu ratturitest – jõusaalitreeningud kuuluvad enamiku ratturite ÜKE perioodi ettevalmistusse.
juuli 17, 2008 at 9:32 p.l. #160742Mailman
Memberväljas treenida ning abivahendeid kasutamata on meeltult raskem ja vaeva nõudvam kui kuskil kinnises ruumis ETTEANTUD raskustega vehkida.Rasket jõusaalitrenni nüüd kohe mitte ei saa kutsuda etteantud raskustega vehkimiseks. Ma nõustun, et ka saaliväline trenn on raske, kuid ära tule seletama, et saali minnakse lihtsalt poseerima/pumpama/vehkima, mis iganes see levinum on.
juuli 17, 2008 at 9:45 p.l. #160744matroxx
Membertäiesti olen nõus,et saali ei minda vedelema ning et seal on võimalik korraliku treeningut teha.tegelikult tahtsin ma öelda,et edukalt saab jalgu treenida ka omakeha raskust kasutades.eks se oleneb siis tõesti isiklikust eelistusest kus ja millistes oludes seda tehakse.
juuli 20, 2008 at 12:30 p.l. #160985Mart Muru
MemberRasket jõusaalitrenni nüüd kohe mitte ei saa kutsuda etteantud raskustega vehkimiseks.Selle kohta võib öelda, et on inimesi, kellel on toit ninaees ning tal tuleb seda ainult süüa ning on ka selliseid kes peavad toidu saamiseks vaeva nägema
juuli 20, 2008 at 1:06 p.l. #160991matti
Member

” srcset=”/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x” width=”20″ height=”20″>Loe ja naera
” srcset=”/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x” width=”20″ height=”20″>
Maailma lõpp on vist kätte jõudmas,sest vaieldakse küki vajalikkuse üle. See on sarnane vaildlusele,kus vaieldakse kas elekter on tänapäeval vajalik või mitte
” srcset=”/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x” width=”20″ height=”20″>Kükki PEAB tegema,kui tahad vähegi jõusaalis saavutada. See pole jõumees,kes kükki ei tee. Hüppevõime kartuses kükist loobumine on aga üldse suur rumalus,kükk annab tegelikult väga palju juurde sellele.
” srcset=”/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x” width=”20″ height=”20″>Lõpetuseks küsimus laiemale ringile: mis te arvate ,kellel on paremad tulemused paigalt hüpetes,kas hüppajatel või heitjatel-tõukajatel?
” srcset=”/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x” width=”20″ height=”20″>juuli 20, 2008 at 1:07 p.l. #160992Scippy
Membersee oli küll praegu väga mööda väide (bugati)
pigem annab seda võrrelda sellega
üks mees läheb ostab lähimast poest süüa omale, aga teine mees sõidab 300km kaugusele teise linna ja ostab sealt omale sama toitu
juuli 20, 2008 at 3:26 p.l. #160998Samakamees
MemberKahtlemata on jõusaal sinujaoks parim koht,mitte aga üldiselt kõikidele .väljas treenida ning abivahendeid kasutamata on meeltult raskem ja vaeva nõudvam kui kuskil kinnises ruumis ETTEANTUD raskustega vehkida.proovi näiteks väheke aega ühe jalga vaheldumisi objektile üleshüppeid teha ning siis näed mis asi raske on.Proovi näiteks 3×3 kava , siis näed mis on TÕELISELT raske…
juuli 20, 2008 at 6:32 p.l. #161005