Alustasin jõusaaliga
- This topic has 20 replies, 8 voices, and was last updated 14 years, 3 months tagasi by
harselius.
-
AutorPostitused
-
oktoober 1, 2011 at 1:51 p.l. #23119
nuuskm6mm
MemberTere,sai alustatud umbes kuu aega tagasi jõusaaliga.Kaal on 71kg ja pikkus 186.ühesõnaga alakaalus
.Tegelen praegu ka rattaspordiga,täpsemalt trialiga(ilma sadulatta rattad mis on mõeldud turnimiseks,suht füüsiline ala.)jõusaalis käin 3 korda nädalas ja kava on järgmine: Rinnalt kang,jalad(kas jalapress või kükk),hantlid(piitseps),barbell row.Sinna vahele ka kõhulihased.
Peale esimest kuud on natuke näha jalgade arengut ning forarmside arengut.Oleks ka paar küsimust et toitun ma nii et peale jõusaali tavaliselt ostan kas jogurtit või midagi sellist rammusamat ning toitun korralikult korralik lõuna ja õhtusöök eelistan alati piima.1l piima igapäev on suhteliselt igapäevane aga rohkem rammusamat toitu ning jogurteid ja kodujuustu ma tarbin trennipäevadel.Kas see on piisav toitumine?Kaal pole siiani eriti muutunud.
Ja kui ma ei toitugi väga korralikult kas siis arengut pole?
Kas kava on normaalne?
Äitäh!
oktoober 1, 2011 at 1:59 p.l. #315384Anonüümne
GuestSöö päevas kindlasti vähemalt 5 korda. Treeni jõusaalis ikka kõike lihasgruppe, tee kõrgete korduste ja pikkade pausidega jõutreeningut, kuna tegeled ju rattasõitmisega. Peale jõusaali võta 2:1 süsivesikud, valgud. Kui sööd vähem kui kulutad, siis lihas ei kasva. Edu!
oktoober 1, 2011 at 4:19 p.l. #315400gmaster
MemberKas see on piisav toitumine?Kaal pole siiani eriti muutunud.Ja kui ma ei toitugi väga korralikult kas siis arengut pole?
Kas kava on normaalne?
Äitäh!
Nii umbmäärase seletuse järgi ei oska midagi öelda, aga üldiselt kui kaal ei kasva, siis on toitu vähe

P.S. ma ütleks, et tavaline rattasõit on vastupidavus, aga trial niiväga mitte. Kuhu alla sa ületreenitud selle liigitaks, arvestades selle ala iseloomu?
oktoober 1, 2011 at 4:34 p.l. #315403htilga
MemberSöö päevas kindlasti vähemalt 5 korda. Treeni jõusaalis ikka kõike lihasgruppe, tee kõrgete korduste ja pikkade pausidega jõutreeningut, kuna tegeled ju rattasõitmisega. Peale jõusaali võta 2:1 süsivesikud, valgud. Kui sööd vähem kui kulutad, siis lihas ei kasva. Edu!Tegelikult on kõrgete korduste puhul tegemist vastupidavustreeninguga. Sellisel juhul peetakse sobilikuks 3:1 (süs., valk).
oktoober 1, 2011 at 4:43 p.l. #315406Anonüümne
GuestSeda ma tean, et kõrgete korduste puhul on tegemist vastupidavustreeninguga. No kui vend tahab lihast kasvatada, siis ei ole eriti mõtet panna suurt rõhku rattaspordile. Kui aga rõhku panna rattaspordile, siis ei ole mõtet treenida madalate kordustega, kuna lõpuks üks ala hakkab segama teist. Seega tuleb teha otsus, kas suured lihased või hea vastupidavus. Saab ka muidugi nii, et on normaalne lihas ja normaalne vastupidavus.
oktoober 1, 2011 at 4:50 p.l. #315409gmaster
MemberSeda ma tean, et kõrgete korduste puhul on tegemist vastupidavustreeninguga. No kui vend tahab lihast kasvatada, siis ei ole eriti mõtet panna suurt rõhku rattaspordile. Kui aga rõhku panna rattaspordile, siis ei ole mõtet treenida madalate kordustega, kuna lõpuks üks ala hakkab segama teist. Seega tuleb teha otsus, kas suured lihased või hea vastupidavus. Saab ka muidugi nii, et on normaalne lihas ja normaalne vastupidavus.Kuhu jääb spordiala toetav treening? Massi- jõu ja vastupidavustreening pole ainsad meetodid, mida kasutada saab.
Rohkem enesekriitikat soovituste jagamisel.
oktoober 1, 2011 at 4:56 p.l. #315412htilga
MemberMis siin ikka enesekriitikaga peale hakata, ega keegi ei taha ju halba soovitada

Lihtsalt igaüks jagab teadmisi vastavalt oma pädevusele ja asjatundjamad korrigeerigu
oktoober 1, 2011 at 6:31 p.l. #315424nuuskm6mm
MemberNii umbmäärase seletuse järgi ei oska midagi öelda, aga üldiselt kui kaal ei kasva, siis on toitu vähe
P.S. ma ütleks, et tavaline rattasõit on vastupidavus, aga trial niiväga mitte. Kuhu alla sa ületreenitud selle liigitaks, arvestades selle ala iseloomu?
ütleme nii et trial on ka väga vastupidavus kui päris aus olla,rattapeal seisad ainult pysti ja ega see hyppamine ja radade läbimine lihtne pole 15 min järjestikkust korraliku sõitu suretab käed ära ja v6tab ikka jala värisema.Ja kui päris aus olla siis trial treenib ka mingil määral lihast,enamus lihasgruppe.
ning ka teistele kommenteerijatele et eesmärk oleks kuskil 71ne kilo pealt 80ne kilo liha peale saada see oleks juba päris rahuldav.Selle peaks ilma suurema nuumamiseta ka saama kuskil 1 aastaga?et nõustun kommentaariga et natuke ühte ja natuke teist
oktoober 1, 2011 at 6:34 p.l. #315425Anonüümne
Guestütleme nii et trial on ka väga vastupidavus kui päris aus olla,rattapeal seisad ainult pysti ja ega see hyppamine ja radade läbimine lihtne pole 15 min järjestikkust korraliku sõitu suretab käed ära ja v6tab ikka jala värisema.ning ka teistele kommenteerijatele et eesmärk oleks kuskil 71ne kilo pealt 80ne kilo liha peale saada see oleks juba päris rahuldav.Selle peaks ilma suurema nuumamiseta ka saama kuskil 1 aastaga?et nõustun kommentaariga et natuke ühte ja natuke teist
No aastaga nüüd sa päris 9kg puhast massi küll ei saa. 2 aastaga umbes ja ka korraliku toitumise ja treeninguga
oktoober 1, 2011 at 6:48 p.l. #315434nuuskm6mm
MemberNo aastaga nüüd sa päris 9kg puhast massi küll ei saa. 2 aastaga umbes ja ka korraliku toitumise ja treeningugamul niikiire seedimine+rattas6it mis kulutab seda massi asja niiet ma ei usu et ma mingit rasva jõuan juurde süüa endale…
Samas n2iteks mingi 2kg puhast liha juurde saaks oleks see ka juba väliselt ju näha või mis?
oktoober 1, 2011 at 7:03 p.l. #315436gmaster
Memberütleme nii et trial on ka väga vastupidavus kui päris aus olla,rattapeal seisad ainult pysti ja ega see hyppamine ja radade läbimine lihtne pole 15 min järjestikkust korraliku sõitu suretab käed ära ja v6tab ikka jala värisema.Ja kui päris aus olla siis trial treenib ka mingil määral lihast,enamus lihasgruppe.ning ka teistele kommenteerijatele et eesmärk oleks kuskil 71ne kilo pealt 80ne kilo liha peale saada see oleks juba päris rahuldav.Selle peaks ilma suurema nuumamiseta ka saama kuskil 1 aastaga?et nõustun kommentaariga et natuke ühte ja natuke teist
Vihjasin selles alas vajatavale kiirusele ja jõule. Sellest artikkel http://www.fitness.ee/artikkel/1214/joutre…se-arendamiseks
Kaal – teoreetiliselt võimalik, aga vajaksid supergeene. Suure kalorikulutusega ilmselt ei õnnestu.
oktoober 1, 2011 at 7:07 p.l. #315437nuuskm6mm
MemberVihjasin selles alas vajatavale kiirusele ja jõule. Sellest artikkel http://www.fitness.ee/artikkel/1214/joutre…se-arendamiseksKaal – teoreetiliselt võimalik, aga vajaksid supergeene. Suure kalorikulutusega ilmselt ei õnnestu.
seda ma arvasin et ega see niilihtsalt ka ei tule.alguses tahaks ennast natukene vormi saada ja siis mõtleks selle vastupidavuse peale juba edasi.Samas kõhnal inimesel peaks need paar lisakilo juba suhteliselt ilusti välja paistma?
oktoober 1, 2011 at 7:10 p.l. #315439tykonu
MemberNo aastaga nüüd sa päris 9kg puhast massi küll ei saa. 2 aastaga umbes ja ka korraliku toitumise ja treeningugaEt kuu ajaga üle 400g juurde võtta ei saa?
oktoober 1, 2011 at 7:17 p.l. #315443gmaster
Memberseda ma arvasin et ega see niilihtsalt ka ei tule.alguses tahaks ennast natukene vormi saada ja siis mõtleks selle vastupidavuse peale juba edasi.Samas kõhnal inimesel peaks need paar lisakilo juba suhteliselt ilusti välja paistma?No kui sa ainult massi nüüd taga ajama hakkad siis ei tule sul rattasõidust küll midagi välja

Võta tempot maha, sõida ratast, treeni jõudu ja kiirust ja küll see mass ka vaikselt tulema hakkab.
Kuiva vormi puhul on paari kilo juba päris hästi näha.
oktoober 1, 2011 at 7:24 p.l. #315445vAleksei
MemberMa võin öelda, et 4 kuuga tuli puhast liha 10kg juurde
(pole algaja). Edaspidi läheb võib-olla raskemaks, eks näis, tahaks vahepeal võistelda, võrreldes aprilli 82,7kg tuleb võistluskaaluks umbes 92-93kg
” srcset=”/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x” width=”20″ height=”20″>Ah jaa… toitumine loeb ikkagi kõige rohkem, kui ikka ei saa süüa nii nagu endal vaja, siis läheb küll raskeks

-
AutorPostitused
- You must be logged in to reply to this topic.